Jediný zlý tréning je ten, ktorý sa nekonal !

Koniec oddychu !

Príďte si zamakať do nového fitness centra iba pre ženy. Ak si chcete vyformovať postavu, spáliť tuky a poriadne sa zabaviť, čakáme Vás vo Fit4body na Letnej 40.

Spoznajte silu kruhového tréningu, pri ktorom zapojíte všetky svaly svojho tela. Kruháč dokáže poriadne zatočiť s prebytočným tukom, zlepšiť kondíciu, svalovú silu a nádherne vyformovať postavu. Je vhodný pre všetky vekové kategórie a rôzne úrovne pohybových schopností.

Chcete vyskúšať niečo iné ? V tom prípade ponúkame doplnkové cvičenia ako:
core – zameraný na stred tela,
• cvičenie na fitloptách,
spaľovák, alebo
• ukľudňujúcu jógu.

Zamakajme spolu na našich skupinových tréningoch plných pozitívnej a motivujúcej energie. Pridajte sa k nám. Za vyskúšanie nič nedáte keďže prvý vstup je úplne zadarmo.

Bolesť, ktorú cítiš dnes, je sila ktorú budeš cítiť zajtra.

Doplnkové cvičenia

Core – cvičenie zamerané na posilňovanie telesného jadra, čiže svalov brušných, chrbtových a sedacích. Je to skupina svalov, ktoré tiež označujeme ako svaly hlbokého stabilizačného systému a tie tvoria základný kameň celého tela. Ide o funkčné, nielen povrchové posilnenie svalov. Core tréningom si zlepšíte postavu, držanie tela, celkovú kondíciu, pomôže zlepšiť koordináciu pohybov, zvýšiť športový výkon, ale aj znížiť riziko zranenia.

Fitlopty – Fitlopta je mimoriadne efektívna cvičebná pomôcka.  Už len samotné sedenie na fitlopte vás núti pohupovať sa a vykonávať drobné, užitočné posilňovacie pohyby. Na fitloptách možno odcvičiť skutočne širokú škálu cvikov. Cvičenie s filoptou pomáha pri problémoch s chrbticou, efektívne posilňuje stred tela, je riešením pre svalovú nerovnováhu a cviky sú o niečo zaujímavejšie a zábavnejšie.

Jóga – Dynamické cvičenie jednotlivých jógových pozícií – asán s cieľom vedome rozvinúť svoju silu a podporiť seba samého. Joga je založená na vedomom dýchaní, jemnom zachádzaní s telom v asánach s vedomou koncentráciou. Praktizovanie jógy prináša mnohé benefity ľudskému telu a našej mysli. Na fyzickej úrovni je to najmä: precvičenie chrbtice a kĺbov, posilnenie a natiahnutie svalov, spaľovanie tukov, budovanie svalového tonusu, vyformovanie postavy, pôsobenie na vnútorné orgány, zlepšenie srdcovej činnosti, a mnoho ďalších.

Spaľovák – Spaľovák patrí medzi aeróbne cvičenia s vlastnou, prípadne ľahkými váhami. Cvičí sa v sériách, medzi ktorými sú krátke prestávky. Dĺžka tréningu sa pohybuje v rozpätí 45-50 minút, za ktoré spálite množstvo tuku. Spaľovák je efektívnym cvičením s vysokou tepovou frekvenciou. Zbavte sa prebytočných kíl a vyformujte si postavu prostredníctvom účinného tréningu u nás.

Novinky

23. júla 2019

Možno hľadáme práve teba!

19. mája 2019

Deň otvorených dverí 27.5. !

Ahoj, S radosťou ťa opäť pozývame 27.5.(pondelok) na Deň otvorených dverí , ktorý sa bude konať u nás na prevádzke na Letnej 40,( zo strany sociálnej […]
25. apríla 2019

OTVARACIE HODINY POČAS SVIATKOV V MÁJI