Niečo málo vám odhalíme z nutričného jedálnička , kde nájdete recepty: sladké ,slané, pečené, varené alebo  len pripravené z pokrmu “čo dom dal”. Naša nutričná poradkyňa vám žiadne jedlo nezakáže, nebude vám jedlo dooberať ,ale pridávať , naučí vás ako správne jesť a vyberať si pokrmy aj mimo domu. Nie je to len o brokolici a varenom kuraciom.

“Tieto palacinky sú jedno z mojích najobľubenejších pokrmov vôbec, dajú sa urobiť slané aj sladke podľa chuti. Ja som skôr jedlík na sladké preto milujem tieto palacinky aj každé ráno. Recept je na jednu porciu aj keď sa zdá trošku väčšia je hlavne sýta, keďže obsahuje vysoký podiel bielkoviny. Priprava ingrediiencií je nenáročna , priprava je rýchla aj na krátke ráno.” Miňa

 

POTREBUJEME:

  • 250g HRUDKOVÝ TVAROH ODTUČNENÝ
  • 1 VAJÍČKO
  • 25G-30G RYŽOVÁ MÚKA
  • SLADIDLO : stévia, xylitol, med, cukor, (može/nemusí byť vôbec v recepte ak si idete robiť na slano alebo budete mať sladký džem)
  • kokosvý olej (može/nemusí byť- na potretie panvice)

 

PRÍPRAVA: 

Všetko spolu v miske zmiešame a formujeme na panvicu ako malé lievančeky, opečieme z oboch strán a podávame ľubovoľne s marmeládou, čoko-lieskovcovou nátierkou….. Dobrú chuť!

Komentáre

komentárov